hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)
سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
hi
ouh Hey kamu! saya Aina , si comel yang punya belog ni , kamu siapa?introduce sikit kt chatbox tu yerk ,dan tinggalkan link untuk di follow .thanks babe/dude :D

Saturday 20 August 2011

New Blog :)

Assalamualaikum ,
okay semenjak blog aku terkena virus , memang dah lama gila aku ta taip entry baru .perghh!rindu doe . sekarang aku buad blog baru so aku harap nie last blog yang aku buad lah ,hahah .well , before ni pun dah tiga blog aku buad tapi semuanya ta menjadi . and yang dah menjadi tu pun dah terkena virus pla. heheehe~ serius doe jeles aku tengok blog orang lain ,cantik cantik belaka , macam2 widget aku tgk dorg letak ,dengan header yang power2 belaka aku tengok .Tapi blog aku just simple mimple saja .ta perlu na lawa2 eh , asalkan orang baca aku punya entry suda , betol ta? ngehh :) actually aku malas nak buad blog ni dah , tapi disebabkan perasaan jealous aku kt kawan aku Sabrina ,aku pun buad lh , hoho~

No comments:

Post a Comment


2010-2011 ,DONE BY AIENA RAHMAN