hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)
سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
hi
ouh Hey kamu! saya Aina , si comel yang punya belog ni , kamu siapa?introduce sikit kt chatbox tu yerk ,dan tinggalkan link untuk di follow .thanks babe/dude :D

Monday 29 August 2011

aIDILfITrI mENJElmA lAgI

        Assalammualaikum w.b.t


macam u guys semua tahu setiap tahun umat islam akan meraikan hari raya aidilfitri setelah sebulan berpuasa  . tapi aku baru perasan tahun nie kita puasa 29 hari kan? korang perasan tak ? hehehe ta perasan buad2 perasan lh ea . kt sini aku Aina Syakira Abdul Rahman ingin memohon maaf kepada semua orang , ta kira lh yg kenal aku atau tak , especially my lovely mum and dad , adik beradik sume , saudara mara aku , kawan kawan dan anda yang sedang membaca post ini :) mohon ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki atas kesilapan dan kesalahan yang dilakukan  selama ini .nd untuk kesempatan ini aku juga nak mengucap kan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 54 :) 

No comments:

Post a Comment


2010-2011 ,DONE BY AIENA RAHMAN