hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)
سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
hi
ouh Hey kamu! saya Aina , si comel yang punya belog ni , kamu siapa?introduce sikit kt chatbox tu yerk ,dan tinggalkan link untuk di follow .thanks babe/dude :D

Saturday 20 August 2011

Berjoli di Sunway Piramid

Hi Readers .

actually entry ni aku nak post dah lama dahh ,tapi disebabkan blog aku pun ta berapa nak betul lagi , so baru sekarang aku bole post entri ni ,hehehe , punya lah lama punya citer baru sekarang aku bole bagi korang baca.muahaha :P okay , hari tu aku baru jea balik dari klcc sebab sana ada pameran pc fair , rugi lh kn kalau aku ta pergi , lagi pun transport sume disediakan ,free pula tu .hehe ,okay2 balik semula pada tajuk yang asal , nak di jadikan citer lepas aku balik jea dari klcc , seelok2 aku sampai hostel , member ak pla call (Hasmira) 

Me : yea , nape kau call?
Iera : kau buad apa?ta keluar ke?
Me :aku baru jea balik dari klcc , penat sehh
Iera :wehh , aku bosan jom keluar sunway .shopping nak tak ?

(Dengan semangat nya aku menjawab  :)

Me :jom jom!! aku pun bosan~
Iera :haha ,okay pukul 430 aku datang amik kau okay ,bawak mber kau sorg
Me :okay 

(talian diputuskan)

lepas jea aku letak fon , aku teros siap2 , haha.nak dipendekkan cerita , aku ,iera,sabrina n haziq pun sampai di sunway piramid , pergh!penat dok jalan jalan kat sana , dengan ramai org nya .serabut nak gila keh. then dah penat sangat , apa lagi masa untuk malantak lah ,pizza hut menjadi mangsa kami .hahaha!




No comments:

Post a Comment


2010-2011 ,DONE BY AIENA RAHMAN