hey you!thanks for visiting my blog.please leave your link after visit my blog,thanks you for being my follower ,thanks you so much :)
سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
hi
ouh Hey kamu! saya Aina , si comel yang punya belog ni , kamu siapa?introduce sikit kt chatbox tu yerk ,dan tinggalkan link untuk di follow .thanks babe/dude :D

Sunday 21 August 2011

Hari yang merunsingkan


serius malam ni aku tekanan gila , ada jea yang ta kena dengan diri aku ni .semua kerja yang aku buad ta menjadi . assignment semua ta siap lagi , besok ada quiz pun satu apa aku ta baca lagi  . Elok2 aku nak study nak siapkan kerja2 aku ada jea yang mengacau , sabar sabar~ masuk ict room pun ta tenang , ada jea yang nak pasang lagu kuat2 , kalau bole nak bagi dengar satu hostel ni .ta leh blah . pergi ruang tengok tv pun sama , kalau bole nak kuatkan volume tu sampai habis . apa ingat ni tempat tu disco ke ap nak pasang kuat2 macam tu ,dah macam orang pekak rasanya dorang ni . hormat lh sikit org sekeliling , entah ada yang nak study ke , buad kerja ke mmg ta tenang hidup lh dibuadnya .salah sorg mangsa nya aku lah , mmg rasa nak maki hamun pun ada , tapi apa nak buad , sabar aje lah kan . :( :(

2 comments:


2010-2011 ,DONE BY AIENA RAHMAN